13 solutii practice pentru cresterea implicarii si motivatiei angajatilor

13 solutii practice pentru cresterea implicarii si motivatiei angajatilor

Angajatii care nu se simt motivati la locul de munca pot avea un efect negativ asupra productivitatii, relatiei cu clientii si retentiei salariatilor.

Vestea buna este ca exista metode prin care iti poti motiva echipa, multe dintre acestea putand fi integrate cu usurinta in activitatile zilnice si in acest articol le vei gasi pe cele mai eficiente.

  1. Defineste-ti cu claritate asteptarile

Cand angajatii nu inteleg ce trebuie sa faca intr-un proiect, este dificil pentru ei sa fie implicati. De fiecare data cand incredintezi echipei tale o sarcina, ofera-i cat mai multe detalii si asigura-te ca atat instructiunile, cat si asteptarile sunt foarte clare. Explica-le angajatilor tai si cum acest proiect este parte integranta din obiectivele mai complexe ale companiei si cere-le sa iti adreseze intrebari daca au nevoie de informatii suplimentare.

  1. Ofera-le informatii si update-uri despre companie

Daca nu comunici salariatilor tai informatii vitale despre companie fie intentionat, fie involuntar, ei vor trage propriile concluzii. Ori de cate ori este posibil, ofera-le update-uri despre performanta financiara si obiectivele pe termen mediu si lung ale firmei si explica-le ce inseamna aceste date pentru ei si job-urile lor. Sa ii mentii informati inseamna sa ii ajuti sa se simta conectati cu organizatia.

  1. Fii echidistant

Da, este adevarat ca trebuie sa tratezi fiecare angajat ca individ si sa iti ajustezi abordarea la nevoile sale. Insa nu poti sa ii reprosezi unui asistent ca i-a luat prea mult sa proceseze deconturile de cheltuieli si sa treci cu vederea unui alt angajat depasirea termenului scadent pentru o sarcina similara. Nimanui nu ii place sa lucreze pentru un manager care are “preferati”.

  1. Nu “indulci” proiectele mai putin placute

Uneori, le vei cere angajatilor sa preia proiecte care nu sunt prea interesante sau chiar neplacute. Cand le vei incredinta astfel de sarcini, fii sincer in privinta lor. Ultimul lucru pe care vrei sa-l faci este sa para ca ti-ai mintit sau indus in eroare angajatii.

  1. Fii un exemplu pozitiv

Pentru ca angajatii sa aiba un comportament ireprosabil, trebuie sa fii un exemplu pozitiv mai ales in ceea ce priveste punctualitatea, aspectul, respectul fata de ceilalti si disponibilitatea de a veni in ajutor cand este cazul. Sa fii un exemplu pentru echipa ta inseamna si sa nu iti ascunzi greselile pentru ca in acest fel ii incurajezi pe angajati sa procedeze la fel.

  1. Rasplateste creativitatea

Incurajeaza-ti echipa sa vina cu idei noi si sa le puna in aplicare. In felul acesta, cei cu care lucrezi vor sti ca le pretuiesti parerea si vor fi mai implicati si mai motivati sa implementeze ideile pe care ti le-au prezentat.  Daca, de exemplu, propunerea cuiva pentru eficientizarea procesului de aprobare a noilor furnizori nu functioneaza conform planului, nu critica persoana care a avut aceasta initiativa. Trateaza situatia ca o experienta de invatare si incurajeata-ti echipa sa aplice altor proiecte lectiile invatate din acest demers.

Atunci cand creativitatea da roade, asigura-te ca o rasplatesti, pentru ca angajatii se vor simti apreciati, motivati si recompensati. Si mai important, aceste recompense nu trebuie sa fie intotdeauna financiare. Poti sa le oferi oamenilor tai zile libere in plus, sa le recunosti meritele publicandu-le numele in revista companiei sau intr-un cadru in care sunt prezenti si colegii lor, sa le multumesti personal sau sa le oferi posibilitatea de a-si diversifica ori extinde responsabiltatile.

Indiferent de metoda aleasa, recompensarea creativitatii ori a rezultatelor exceptionale reprezinta intotdeauna o metoda extrem de eficienta pentru cresterea implicarii si motivatiei angajatilor.

  1. Arata-le ca iti pasa

Implicarea angajatilor tai poate creste semnificativ daca le arati ca iti pasa de ei.

Una dintre cele mai eficiente metode in acest sens este sa ii cunosti si la nivel personal. Intreaba-i ce hobby-uri au, ce ii pasioneaza si ce le place sa faca in timpul liber. Cu cat ii cunosti mai bine, cu atat iti va fi mai usor sa afli ce ii motiveaza.

O alta modalitate de a le arata ca iti pasa este sa verifici periodic daca pot gestiona cu succes sarcinile alocate si sa ii asiguri ca este firesc sa ceara ajutor atunci cand se simt coplesiti de volumul de munca. Daca acest volum este extrem de mare, adu in echipa cativa angajati temporar care sa ajute in timpul varfurilor de sezon sau in proiecte speciale, pana cand lucrurile reintra pe fagasul normal. Angajatii vor fi mult mai motivati sa lucreze pentru cineva care stie cum sa ii sprijineze in perioadele foarte incarcate.

Pentru multi salariati, mentinerea unui echilibru intre viata profesionala si cea personala este foarte important. Atingerea acestui obiectiv este un factor motivational puternic si il poti transpune in realitate daca le oferi angajatilor posibilitatea unor programe flexibile sau a lucrului de acasa. Daca firma ta dispune si de un centru de ingrijire a copiilor salariatilor sau o sala pentru exercitii fizice, acestora le va fi mai usor sa isi gestioneze timpul eficient.

  1. Ajuta-i sa se dezvolte

Daca stiu ca locul de munca le ofera oportunitati de dezvoltare, angajatii se vor simti incurajati sa accepte responsabilitati si proiecte in afara pozitiei standard pe care o ocupa in companie. Asigura-te ca aceste sarcini pot fi indeplinite din punctul de vedere al dificultatii si volumului de munca, dar si ca sunt suficient de complexe cat sa ajute membrii echipei sa isi dezvolte noi competente si sa acumuleze experienta.

Sansa de a incerca lucruri noi arata ca ai incredere in ei si ii motiveaza sa aiba rezultate foarte bune.

Pentru a se dezvolta, profesionistii trebuie sa invete si sa isi imbunatateasca permanent competentele si ii poti sprijini in acest demers oferindu-le programe de training, formare, mentoring si coaching.

Discutiile formale si informale despre obiectivele profesionale ale angajatilor companiei tale sunt esentiale pentru ca le confera acestora increderea ca se indreapta spre un scop. Vorbiti despre aspiratiile lor profesionale si creati impreuna planuri prin care acestea pot fi atinse. Convingerea ca persoana pentru care lucreaza este preocupata de indeplinirea nazuintelor lor profesionale contribuie la cresterea implicarii si motivatiei angajatilor.

Poti transpune aceasta preocupare in realitate promovand angajatii atunci cand sunt pregatiti pentru acest pas si se ivesc ocazii de avansare in cariera. Promovarea membrilor staff-ului in locul angajarii de oameni din afara companiei demonstreaza ca organizatia ii sprijina sa urce scara ierarhica si ii va determina sa munceasca mai mult si mai bine pentru a ajunge la urmatoarea etapa de dezvoltare profesionala. Acest lucru nu inseamna ca nu ar trebui sa recrutezi personal din afara companiei, ci doar ca promovarea periodica a angajatilor poate face minuni pentru moralul lor.

  1. Foloseste critica in mod constructiv

Cand angajatii tai nu isi fac treaba bine, spune-le, insa cu tact. Nu critica niciodata un salariat de fata cu colegii sai si axeaza intotdeauna discutiile de acest gen pe performanta, nu pe individ. Nu acuza oamenii din echipa ca fac lucrurile superficial, neatent sau incomplet, ci identifica tiparele greselilor pe care le-ai observat, ofera exemple specifice si discuta despre cum isi pot face treaba mai bine in viitor.

  1. Spune “nu” ferm, dar politicos

Ori de cate ori trebuie sa refuzi cererea unui salariat, fie pentru o marire de salariu sau o schimbare a programului de lucru, asigura-te ca modul in care faci acest lucru este potrivit.

Fii amabil, ofera o explicatie pentru decizia ta si incearca sa iti formulezi raspunsul astfel incat angajatul sa nu paraseasca discutia jenat.

  1. Monitorizeaza salariile echipei

Desi banii nu sunt principalul motiv care ii face pe oameni sa fie entuziasmati de locul lor de munca, este un factor important. Pentru a-ti pastra angajatii implicati si motivati asigura-te ca salariile oferite sunt putin peste media industriei si locatiei in care activeaza afacerea ta. Neglijarea ajustarii salariilor poate transmite mesajul ca nu apreciezi valoarea adusa companiei de contributia salariatilor tai.

  1. Cere si tine cont de feed-back-ul primit

Cere periodic oamenilor tai feed-back, instituie politica “usii deschise” la biroul tau si pastreaza o atitudine deschisa astfel incat sa le fie usor sa te abordeze. Unora dintre membrii echipei tale, in special din staff-ul administrativ, le poate fi greu sa isi exprime opiniile in mod deschis fara o mica incurajare din partea ta. Abordeaza-i direct si cu tact pentru a-i asigura ca ideile si parerile lor sunt auzite si luate in calcul.

  1.  Fa din compania ta un loc unde oamenii vor sa lucreze

Angajatii sunt mai motivati sa vina la job intr-un birou confortabil, curat, care le ofera toate instrumentele de care au nevoie pentru a-si face bine treaba. Sunt totodata mai bucurosi si mai implicati cand managementul promoveaza o atitudine politicoasa si cere angajatilor sa se trateze cu respect reciproc.

Cresterea implicarii si motivatiei angajatilor va fi intotdeauna un factor extrem de important pentru performanta, eficienta si cultura organizationala a companiilor din toate industriile. Echipa Easy Go Business Development te va ajuta sa gasesti metodele potrivite prin care salariatii tai sa vina cu placere la serviciu si sa lucreze cu entuziasm si eficient pentru atingerea obiectivele incredintate.

 

Articole similare

Articole similare

Claudiu Chiru
Prezentare generală a confidențialității

Politica de confidentialitate

 

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental al Easy Grow Business Development S.R.L, prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Intrucat unul dintre principiile esentiale ale acestui cadru legal il reprezinta transparenta, am pregatit acest document prin care dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dumneavoastra cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicatiile disponibile pe telefonul mobil.

 

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

In general, colectam datele dumneavoastra cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlu de exemplu, primim informatii de la dumneavoastra astfel:

 

Cand ne trimiteti un mesaj sau ne trimiteti o cerere de oferta, ne furnizati informatii precum: produsul sau serviciul dorit, numele si prenumele, adresa de email, numarul de telefon, etc.

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dumneavoastra in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dumneavoastra. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii de mai jos cu privire la scopurile prelucrarii.

Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

 

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 18 ani.

 

Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii:

Vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal cu urmatorul scop:

Pentru prestarea serviciilor Easy Grow Business Development in beneficiul dumneavoastra.

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

a) Raspunsul la intrebarile si sau solicitarile adresate de dumneavoastra prin intermediul formularului de contact;

b) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la solicitarile dumneavoastra sau la intrebarile dumneavoastra cu privire la serviciile Easy Grow Business Development.

 

Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Easy Grow Business Development si dumneavoastra. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

 

Pentru imbunatatirea serviciilor noastre

Ne dorim in permanenta sa va oferim acele informatii si detalii care va intereseaza cel mai mult. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dumneavoastra in timpul vizitei pe site-ul nostru, va putem invita sa completati diverse chestionare sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate.

 

Pentru marketing

Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/alerte pe mobil sau web, etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse si servicii similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produsele/serviciile pentru care ati aratat interes, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, si putem afisa recomandari personalizate pe site-ul web.

 

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dumneavoastra pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dumneavoastra.

 

Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:

– Masuri de protectie a site-ului web easygrownow.ro fata de atacuri cibernetice:

– Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;

– Masuri de gestionare a altor riscuri.

 

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

 

Cat timp pastram datele dumneavoastra cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal cat timp sunteti in colaborare cu noi. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

 

Cui transmitem datele dumneavoastra cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dumneavoastra urmatoarelor categorii de destinatari:

– partenerilor Easy Grow Business Development;

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plata/bancare;

– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

– furnizorilor de servicii de cercetare de piata;

– societatilor de asigurare;

– furnizorilor de servicii IT;

– altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.

 

In cazul in care ne revine o obligatie legala sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dumneavoastra de catre terte persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.

 

In ce tari transferam datele dumneavoastra cu caracter personal

In prezent, stocam si prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.

Cu toate acestea, este posibil sa transferam anumite date ale dumneavoastra cu caracter personal unor entitati localizate in Uniunea Europeana sau in afara Uniunii, inclusiv in tari carora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal.

Vom lua intotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer international de date cu caracter personal este gestionat cu atentie cu scopul de a va proteja drepturile si interesele. Transferurile catre furnizorii de servicii si alte parti terte vor fi intotdeauna protejate prin angajamente contractuale si, dupa caz, prin alte garantii, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeana sau schemele de certificare, precum Scutul de confidentialitate pentru protectia datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE catre Statele Unite ale Americii.

 

Cum protejam securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dumneavoastra cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.

 

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dumneavoastra cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

 

Ce drepturi aveti

Regulamentul general privind protectia datelor recunoaste o serie de drepturi in legatura cu datele dumneavoastra cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dumneavoastra, corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra si dreptul la portabilitatea datelor.

 

Mai multe informatii despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obtinute prin consultarea paragrafelor de mai jos.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:

 

Identitate. Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dumneavoastra cu privire la astfel de inregistrari folosind adresa de e-mail pe care o utilizati in relatia cu Easy Grow Business Development. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dumneavoastra.

 

Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dumneavoastra cu caracter personal, cu exceptia cazului in care solicitarea dumneavoastra de acces la informatii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz in care vom percepe o suma rezonabila in asemenea circumstante. Va vom informa despre orice onorarii aplicate inainte de a va solutiona cererea.

Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum 30 de zile lucratoare, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem in termen de maximum 60 de zile. Va vom anunta daca vom avea nevoie de mai mult de 30 de zile. S-ar putea sa va intrebam daca puteti sa ne spuneti exact ce doriti sa primiti sau ce anume va ingrijoreaza. Acest lucru ne va ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra.

Drepturile tertelor parti. Nu trebuie sa respectam o cerere in cazul in care ar afecta in mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.

Aveti urmatoarele drepturi:

–       sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;

–       sa va punem la dispozitie o copie a acestor date;

–       sa va oferim alte informatii despre datele dumneavoastra cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dumneavoastra, in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.

 

Ne puteti cere sa rectificam sau sa completam datele dumneavoastra cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil sa incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora.

Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant); sau
  • dati curs unui drept legal de a va opune; sau
  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligatie legala in acest sens. Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dumneavoastra de stergere a datelor dumneavoastra cu caracter personal in cazul in care prelucrarea datelor cu caracter personal este necesara:
  • pentru respectarea unei obligatii legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora; sau
  • prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse; sau
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dumneavoastra aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta; sau
  • v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este in desfasurare.

Putem continua sa folosim datele dumneavoastra cu caracter personal in urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:

  • avem consimtamantul dumneavoastra; sau
  • pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta; sau
  • pentru a proteja drepturile Easy Grow Business Development sau ale altei persoane fizice sau juridice.

Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acestea sa fie „portate” direct catre un alt operator de date, dar in fiecare caz numai daca:

  • prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra sau pe incheierea sau executarea unui contract cu dumneavoastra; si
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:

  • produce efecte juridice cu privire la dumneavoastra; sau
  • va afecteaza in alt mod similar si intr-o masura semnificativa. Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma luarii automate a deciziilor:
  • ne este necesara pentru a incheia sau a derula un contract cu dumneavoastra;
  • este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dumneavoastra;
  • sau se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra explicit.

 

Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fara a va afecta dreptul dumneavoastra de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.

Reamintim faptul ca ne puteti contacta in orice moment la: +40 730 577 300 sau office@easygrownow.ro.