9 pasi spre dezvoltarea unei culturi organizationale sanatoase

9 pasi spre dezvoltarea unei culturi organizationale sanatoase

Dezvoltarea unei culturi organizationale sanatoase este esentiala pentru un mediu de lucru productiv si in acest articol iti prezint cateva metode eficiente prin care poti crea o astfel de cultura in compania ta.

Ce este o cultura organizationala?

Fiecare companie are o cultura organizationala modelata de valorile si principiile sale, de modul in care isi deruleaza activitatea, precum si de oamenii care lucreaza pentru ea.

O cultura organizationala inseamna personalitatea companiei – tot ceea ce tu si colegii tai ganditi, spuneti si faceti in timp ce lucrati impreuna.

Cum dezvolti o cultura organizationala sanatoasa?

  1. Mareste gradul de implicare al angajatilor

Angajatii implicati sunt esentiali in crearea unui mediu de lucru pozitiv.

Poti creste gradul de implicare prin:

angajarea unor manageri competenti si profesionisti, carora sa le oferi resursele de care au nevoie pentru a recruta oamenii potriviti pentru rolurile potrivite. In felul acesta, afacerea ta va avea o echipa motivata si implicata;

stabilirea de obiective clare si posibile – membrii echipei tale au nevoie sa stie care sunt obiectivele individuale,  precum si cele la nivel de departament si companie. Pentru a fi relevante, obiectivele trebuie sa aiba legatura cu activitatea zilnica a angajatilor si sa fie posibil de atins. Atunci cand implici salariatii in stabilirea obiectivelor, gradul lor de implicare si determinare pentru a le atinge creste exponential;

consultarea membrilor echipei pentru a afla ce cred despre si cum se simt la job. Un survey cu cateva intrebari despre cat de implicati se simt la locul de munca te poate ajuta sa obtii informatii importante despre cum percep oamenii mediul in care lucreaza si iti poate spune ce pasi ai de facut in continuare.

  1. Integreaza transparenta in principiile companiei

Multi angajati considera ca transparenta managementului este principalul contributor al fericirii la locul de munca si are un efect pozitiv asupra nivelului de motivare si productivitatii.

O companie care adopta transparenta comunica informatii despre aspecte vitale cum ar fi performanta, preturile, aprovizionarea si procesele interne. In plus, o afacere onesta si deschisa are sanse mai mari sa isi creeze o reputatie buna in piata si sa isi mareasca portofoliul de clienti.

Evident, transparenta trebuie intotdeauna sa tina cont de obiectivele companiei, pentru ca nu orice informatie poate fi comunicata tuturor angajatilor. Insa poti pune in practica acest principiu organizand meetinguri periodice sau alocand managerilor sarcina distribuirii informatiilor relevante catre echipe.

Transparenta inseamna si comunicarea informatiilor mai putin placute, care trebuie realizata intr-un mod constructiv. Daca aceste informatii nu pleaca de la management, cel mai probabil angajatii le vor afla din zvonuri, ceea ce poate determina aparitia unei culturi bazate de “zvonul si raspandacul”.

  1. Imbunatateste comunicarea cu angajatii

Cu ceva timp in urma, standardul de comunicare era reprezentat de evaluarile anuale ale performantei. Insa acest standard nu mai este de ajuns. Astazi, angajatii isi doresc feed-back periodic, comunicarea clara a obiectivelor si un mediu de lucru bazat pe cooperare, pe care il percep ca fiind corect, relevant si incurajator. Pentru a imbunatati comunicarea asigura-te ca:

Ø discuti des cu oamenii tai. Discutiile periodice, informale cu managerii ii ajuta pe angajati sa inteleaga cum este conectata activitatea lor zilnica cu obiectivele companiei. In plus, salariatii care discuta cu managerii lor de cel putin trei ori pe an despre obiectivele si realizarile lor profesionale se simt mult mai implicati si motivati la serviciu in comparatie cu angajatii care nu fac acest lucru;

Ø esti accesibil. Acest lucru inseamna mai mult decat sa discuti cu angajatii despre problemele si ingrijorarile lor. Inseamna ca in conversatiile pe care le purtati ii asiguri ca parerea lor este auzita si inteleasa. Fii alaturi de ei si ajuta-i sa treaca cu bine prin momentele dificile de la serviciu, oferindu-le resursele si suportul de care au nevoie in acest sens.

  1. Construieste un brand puternic ca angajator

Astazi, companiile au nevoie de brandul de companie la fel de mult ca cel de produs. Desi multe firme nu investesc in reputatia companiei la fel de mult ca in eforturile de promovare a produselor, este important sa i se acorde atentia potrivita.

Un brand puternic atrage si retine profesionisti de valoare, care pot deveni promotorii ce fac diferenta intre compania ta si competitori. Si acest aspect este esential in era tehnologica actuala, in care oamenii sunt conectati permanent, in orice parte a lumii.

Parerile fostilor si actualilor angajati, nivelul de salarizare si beneficiile suplimentare, aprecierile pe Social Media, interviurile date de managerii companiei pentru diverse publicatii de specialitate sunt cateva dintre elementele care ofera oricarui potential candidat posibilitatea de a cunoaste compania pentru care ar dori sa lucreze pentru ca le poate satisface nevoile si implini asteptarile profesionale.

  1. Mareste retentia angajatilor

Retentia salariatilor va creste daca:

–        le acorzi mariri de salariu periodice si echitabile. Multi dintre angajatii care isi cauta alt loc de munca o fac pentru un salariu mai mare, asadar asigura-te ca maresti salariul periodic pentru a-l pastra la un nivel competitiv in piata in care activeaza afacerea ta;

–        le oferi posibilitati de dezvoltare si avansare in cariera. O parte din cei care demisioneaza, in special milenialii, o fac pentru ca simt ca nu li se acorda oportunitati potrivite pentru a avansa in cariera;

–        mediul de lucru este predicitibil. Nimeni nu vrea sa lucreze intr-un mediu in care simte ca jobul sau depinde de “toanele” managerilor sau ca oricine poate fi concediat fara motiv.

  1. Creeaza un mediu care sustine dezvoltarea angajatilor

Intr-un mediu care sustine dezvoltarea angajatilor, managerii trebuie sa creioneze un plan pentru optimizarea cunostintelor si competentelor fiecarui membru al echipei. Acestea pot fi consolidate cu ajutorul programelor de training sau coaching si este bine ca progresul lor sa fie discutat in cadrul evaluarilor anuale si in orice alte ocazii informale.

Intr-un astfel de mediu, oportun invatarii si dezvoltarii, iti va fi usor sa identifici candidati pentru viitoarele promovari, ceea ce inseamna ca firma va avea propria “pepiniera” de talente.

  1. Ai grija de bunastarea angajatilor tai

Cultura organizationala si comunicarea manager-subalterni are un impact direct asupra bunastarii angajatilor la locul de munca.

Un mediu de lucru in care ei simt ca nu pot comunica deschis cu managerii este opusul unei culturi organizationale sanatoase si trebuie sa inlaturi obstacolele care blocheaza comunicarea.

Burnout-ul, anxietatea si depresia la serviciu sunt realitati ale zilelor noastre si trebuie tratate cu tact, fermitate si profesionalism. Ele pot fi depistate observand angajatii si colectand informatii despre gradul lor de incarcare (volumul de munca), starea de spirit si problemele de sanatate prin discutii formale, informale sau survey-uri la nivel de companie.

Odata ce ai aceste date, prezinta-le echipei de leadership si decideti care sunt pasii de urmat pentru remedierea situatiei.

  1. Promoveaza diversitatea si incluziunea la locul de munca

Diversitatea la locul de munca inseamna promovarea unei culturi organizationale sanatoase care accepta unicitatea fiecarui individ. O companie incluziva beneficiaza de contributia unor oameni cu perspective diferite si creste semnificativ implicarea si retentia acestora.

Mai mult decat atat, echipele cu membri diferiti pot rezolva problemele mai eficient decat cele compuse din persoane cu abordari si perspective similare.

  1. Recunoaste si apreciaza contributia angajatilor la rezultatele companiei

Liderii trebuie sa stapaneasca stiinta recunoasterii si aprecierii succesului si efortului angajatilor. Cand aceste doua elemente sunt plasate in cadrul potrivit, cu mijloacele potrivite si la momentul oportun, ele cresc moralul angajatilor si promoveaza o cultura organizationala bazata pe proactivitate si competitie sanatoasa.

De exemplu, nu oferi o recompensa ori un premiu fara sa spui angajatului recompensat si colegilor sai motivul pentru care acestea sunt acordate.

O strategie de tip win-win poate fi recunoasterea meritelor extraordinare ale angajatilor in emailurile, site-ul sau newsletter-ul companiei, pentru ca va avea un efect pozitiv asupra moralului intregii companii.

Dezvoltarea unei culturi organizationale sanatoase este un proces de durata, care necesita consecventa, determinare si implicare din partea tuturor managerilor dintr-o companie. Daca ai nevoie de sfaturi si indrumari, contacteaza Easy Go Business Development. Specialistii nostri te vor ajuta sa ai angajati implicati, alaturi de care poti consolida o cultura organizationala sanatoasa, performanta si motivanta.

Articole similare

Articole similare

Claudiu Chiru
Prezentare generală a confidențialității

Politica de confidentialitate

 

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental al Easy Grow Business Development S.R.L, prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Intrucat unul dintre principiile esentiale ale acestui cadru legal il reprezinta transparenta, am pregatit acest document prin care dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dumneavoastra cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicatiile disponibile pe telefonul mobil.

 

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

In general, colectam datele dumneavoastra cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlu de exemplu, primim informatii de la dumneavoastra astfel:

 

Cand ne trimiteti un mesaj sau ne trimiteti o cerere de oferta, ne furnizati informatii precum: produsul sau serviciul dorit, numele si prenumele, adresa de email, numarul de telefon, etc.

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dumneavoastra in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dumneavoastra. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii de mai jos cu privire la scopurile prelucrarii.

Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

 

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 18 ani.

 

Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii:

Vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal cu urmatorul scop:

Pentru prestarea serviciilor Easy Grow Business Development in beneficiul dumneavoastra.

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

a) Raspunsul la intrebarile si sau solicitarile adresate de dumneavoastra prin intermediul formularului de contact;

b) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la solicitarile dumneavoastra sau la intrebarile dumneavoastra cu privire la serviciile Easy Grow Business Development.

 

Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Easy Grow Business Development si dumneavoastra. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

 

Pentru imbunatatirea serviciilor noastre

Ne dorim in permanenta sa va oferim acele informatii si detalii care va intereseaza cel mai mult. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dumneavoastra in timpul vizitei pe site-ul nostru, va putem invita sa completati diverse chestionare sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate.

 

Pentru marketing

Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/alerte pe mobil sau web, etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse si servicii similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produsele/serviciile pentru care ati aratat interes, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, si putem afisa recomandari personalizate pe site-ul web.

 

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dumneavoastra pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dumneavoastra.

 

Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:

– Masuri de protectie a site-ului web easygrownow.ro fata de atacuri cibernetice:

– Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;

– Masuri de gestionare a altor riscuri.

 

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

 

Cat timp pastram datele dumneavoastra cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal cat timp sunteti in colaborare cu noi. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

 

Cui transmitem datele dumneavoastra cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dumneavoastra urmatoarelor categorii de destinatari:

– partenerilor Easy Grow Business Development;

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plata/bancare;

– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

– furnizorilor de servicii de cercetare de piata;

– societatilor de asigurare;

– furnizorilor de servicii IT;

– altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.

 

In cazul in care ne revine o obligatie legala sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dumneavoastra de catre terte persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.

 

In ce tari transferam datele dumneavoastra cu caracter personal

In prezent, stocam si prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.

Cu toate acestea, este posibil sa transferam anumite date ale dumneavoastra cu caracter personal unor entitati localizate in Uniunea Europeana sau in afara Uniunii, inclusiv in tari carora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal.

Vom lua intotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer international de date cu caracter personal este gestionat cu atentie cu scopul de a va proteja drepturile si interesele. Transferurile catre furnizorii de servicii si alte parti terte vor fi intotdeauna protejate prin angajamente contractuale si, dupa caz, prin alte garantii, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeana sau schemele de certificare, precum Scutul de confidentialitate pentru protectia datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE catre Statele Unite ale Americii.

 

Cum protejam securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dumneavoastra cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.

 

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dumneavoastra cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

 

Ce drepturi aveti

Regulamentul general privind protectia datelor recunoaste o serie de drepturi in legatura cu datele dumneavoastra cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dumneavoastra, corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra si dreptul la portabilitatea datelor.

 

Mai multe informatii despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obtinute prin consultarea paragrafelor de mai jos.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:

 

Identitate. Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dumneavoastra cu privire la astfel de inregistrari folosind adresa de e-mail pe care o utilizati in relatia cu Easy Grow Business Development. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dumneavoastra.

 

Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dumneavoastra cu caracter personal, cu exceptia cazului in care solicitarea dumneavoastra de acces la informatii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz in care vom percepe o suma rezonabila in asemenea circumstante. Va vom informa despre orice onorarii aplicate inainte de a va solutiona cererea.

Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum 30 de zile lucratoare, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem in termen de maximum 60 de zile. Va vom anunta daca vom avea nevoie de mai mult de 30 de zile. S-ar putea sa va intrebam daca puteti sa ne spuneti exact ce doriti sa primiti sau ce anume va ingrijoreaza. Acest lucru ne va ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra.

Drepturile tertelor parti. Nu trebuie sa respectam o cerere in cazul in care ar afecta in mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.

Aveti urmatoarele drepturi:

–       sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;

–       sa va punem la dispozitie o copie a acestor date;

–       sa va oferim alte informatii despre datele dumneavoastra cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dumneavoastra, in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.

 

Ne puteti cere sa rectificam sau sa completam datele dumneavoastra cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil sa incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora.

Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant); sau
  • dati curs unui drept legal de a va opune; sau
  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligatie legala in acest sens. Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dumneavoastra de stergere a datelor dumneavoastra cu caracter personal in cazul in care prelucrarea datelor cu caracter personal este necesara:
  • pentru respectarea unei obligatii legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora; sau
  • prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse; sau
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dumneavoastra aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta; sau
  • v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este in desfasurare.

Putem continua sa folosim datele dumneavoastra cu caracter personal in urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:

  • avem consimtamantul dumneavoastra; sau
  • pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta; sau
  • pentru a proteja drepturile Easy Grow Business Development sau ale altei persoane fizice sau juridice.

Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acestea sa fie „portate” direct catre un alt operator de date, dar in fiecare caz numai daca:

  • prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra sau pe incheierea sau executarea unui contract cu dumneavoastra; si
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:

  • produce efecte juridice cu privire la dumneavoastra; sau
  • va afecteaza in alt mod similar si intr-o masura semnificativa. Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma luarii automate a deciziilor:
  • ne este necesara pentru a incheia sau a derula un contract cu dumneavoastra;
  • este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dumneavoastra;
  • sau se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra explicit.

 

Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fara a va afecta dreptul dumneavoastra de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.

Reamintim faptul ca ne puteti contacta in orice moment la: +40 730 577 300 sau office@easygrownow.ro.