Ai fost promovat manager – ce urmeaza

Ai fost promovat manager ce urmeaza

Promovarea ca manager este o reusita profesionala care merita sarbatorita, cu atat mai mult cu cat implica recunoasterea performantei si competentelor tale. Insa uneori este posibil ca aceasta promovare sa vina la pachet cu obstacole ori provocari pe care nu le-ai putut anticipa pe deplin.

Vestea buna este ca poti obtine tot ce ai nevoie pentru a face fata cu brio acestei pozitii si, in plus, poti gasi sprijin de specialitate in acest proces.

In acest articol discutam despre cum poti depasi cele mai des intalnite provocari cu care te poti confrunta atunci cand esti promovat manager.

Ce se schimba atunci cand devii manager?

Raspunsul scurt: o multime de lucruri!

In primul rand, succesul tau profesional NU mai depinde DOAR de tine, ci si de echipa cu care lucrezi – atat cea pe care o gestionezi din pozitie manageriala, cat si echipa intregii firme – departamente partenere ori colegi cu care colaborezi in proiecte la nivel de companie.

Pentru a livra rezultatele asteptate de la tine, e vital sa gasesti formule de relationare potrivite cu fiecare dintre aceste segmente – propria echipa si colegi din alte departamente. Identifica pozitiile care contribuie la succesul tau prin resursele si sprijinul pe care ti le pot oferi si pune pe hartie modalitatile care poti avea acces la acestea.

In al doilea rand, rolul de manager poate necesita detinerea ori folosirea unui set DIFERIT ori SUPLIMENTAR de cunostinte, abilitati (innascute) ori competente (dobandite) fata de cel utilizat in pozitiile non-manageriale. Si aici esentiale sunt doua aspecte: implicarea ta si implicarea companiei.

Implicarea ta reprezinta disponibilitatea de a observa, studia, invata tot ce este nevoie pentru a obtine cunostintele ori competentele de care ai nevoie, pe cand implicarea companiei inseamna sprijinul pe care aceasta ti-l ofera, fie ca el este sub forma de training, coaching sau furnizarea de surse potrivite pentru tranzitia ta catre pozitia de manager.

Ce poti face pentru ca tranzitia spre rolul de manager sa fie (mai) lina?

  1. Fa-ti “temele”

Daca dupa ce ai fost numit manager te trezesti “aruncat in groapa leilor”, fara un training dedicat implicatiilor si responsabilitatilor acestui rol, nu intra in panicaJ.

Pregateste-te pentru provocarile care vor veni si fa o lista cu activitatile prioritare

Cere ajutor sau indrumare de la o persoana in care ai incredere, cu experienta in gestionarea de echipe.

Afla de la colegi (din echipa ta, din alte departamente) cum a fost gestionat rolul de catre predecesorul tau, cu accent pe lucrurile care, in opinia lor ar putea fi imbunatatite in prezent. Desi tu iti vei derula activitatea in concordanta cu responsabilitatile si obiectivele trasate si agreate, parerile colegilor iti pot indica oportunitati reale de imbunatatire pe care le poti explora in timp.

Consulta toate sursele suplimentare de informatii disponibile in firma – politici, proceduri, procese, rezultate testari ori performante campanii anterioare de lansare produse, fie ca le primesti de la colegi sau le accesezi in folderele comune, disponibile pentru toti angajatii.

  1. Pune-ti intrebarea care conteaza: ce este vital sa fac in prima saptamana in noua pozitie?

Este important ca dupa intalnirile stabilite cu echipa sa definesti cele mai importante aspecte pe care vrei sa le cunosti si rezultate pe care vrei sa le atingi in prima luna.

Un inceput bun se bazeaza adesea pe asteptari clare. Claritatea strategica inseamna de multe ori diferenta dintre echipele cu performanta ridicata si cele cu rezultate slabe, de aceea este bine sa ii acorzi atentia cuvenita.

  1. Fii proactiv si stabileste o discutie cu managerul tau

Chiar daca ti se pare dificil sa il abordezi (mai ales daca este tipul “inabordabil” ori foarte ocupat) este important sa depasesti acest obstacol, o data pentru ca este posibil ca seful tau sa nu stie cate lucruri stii si la cate ai nevoie de ajutor si apoi pentru ca, indiferent de prioritatile sale, isi doreste ca tu sa te adaptezi (rapid) la noua pozitie si sa livrezi rezultatele pe care le asteapta de la tine.

Poti imparti discutia in doua capitole:

Ø intrebari generale de tipul ce asteptari (altele decat obiectivele care ti-au fost comunicate) are de la tine ori cum contribuie rezultatele tale la obiectivele companiei;

Ø intrebari specifice de tipul “care a fost abordarea cu acest client in trecut in ceea ce priveste flexibilitatea termenelor de plata?”

  1. Cunoaste-ti echipa pentru a o putea coordona

Primul pas pentru a obtine rezultate de la si cu echipa ta este sa o cunosti. Poti face acest lucru in doua moduri: formal si informal.

Modul formal consta in organizarea de meetinguri cu intreaga echipa si cu fiecare membru in parte. In meetingurile formale poti afla despre resursele de care au nevoie oamenii tai pentru a-si desfasura activitatea sau despre proiectele de care se ocupa.

In meetingurile sau conversatiile informale poti afla cum se desfasoara o zi de lucru a fiecarui membru al echipei si poti adresa intrebari care sa te ajute sa intelegi fiecare rol la un nivel mai detaliat. Acest nivel de detaliu este necesar in primele zile in noul rol pentru a-ti contura imaginea de ansamblu si a intelege cum functioneaza echipa astfel incat sa poti planifica mai eficient activitatea acesteia.

Una dintre provocarile cu care se confrunta cei abia promovati in rol de manager este relatia cu colegii carora le devin sefi. In acest scenariu trebuie sa gasesti echilibrul (fragil spun specialistii in Resurse Umane) intre colegialitate si autoritate.

In astfel de situatii este bine sa eviti doua tendinte: aceea de a inceta relatia de prietenie (daca ea a existat anterior promovarii) cu acel sau acei colegi si aceea de a incerca sa te “revansezi” oferindu-le un tratament preferential.

Care este calea de urmat? Specialistii recomanda noilor manageri sa ramana autentici, sa fie ei insisi, sa nu transforme discutiile in “momente ciudate”, ci sa trateze lucrurile transant, onest. In felul acesta, se creeaza o comunicare deschisa si o atmosfera de incredere in echipa.

Desi acest drum poate fi uneori anevoios, poti cere ajutor de la un coach. Acesta te va ajuta sa gasesti cele mai utile instrumente prin care sa pastrezi o relatie de respect si incredere reciproce si dupa ce devii seful unor colegi cu care ai lucrat inainte de promovare.

  1. Schimba-ti perspectiva

Ca manager va trebui probabil sa te ocupi de proiecte complexe, fie ca este vorba despre cresterea brand awareness-ului, intrarea pe o piata noua sau dezvoltarea unui produs de la 0.

In aceste situatii, sa urmezi instructiunile trasate de superior si etapele planului redactat de catre acesta nu va (mai) fi suficient. La fel cum, sa zicem, abilitatile tale de “cel mai bun membru al echipei” nu vor mai fi nici ele suficiente pentru a reusi.

Va trebui ca tu sa elaborezi un plan in care fiecare membru sa isi aduca contributia si prin care cu totii sa stie ce au de facut pentru atingerea obiectivelor. Va fi nevoie sa iti ajustezi mindset-ul pentru a putea gestiona cu succes complexitatea acestui tip de proiecte, trecand de la o gandire micro la una macro, insa fara a pierde din vedere detaliile esentiale.

Cum ar trebui sa te ajute compania in noul tau rol?

Programele de training sunt cele mai des intalnite instrumente prin care multe companii isi pregatesc oamenii pentru tranzitia catre o pozitie de manager.

Ele ajuta managerii sa dobandeasca ori sa isi optimizeze competentele de leadership: sa transmita si sa inspire empatie si incredere in propriile atuuri, sa se concentreze pe dezvoltarea membrilor echipei, sa cunoasca si sa isi insuseasca fundamentele leadership-ului cum ar fi recrutarea eficienta, managementul performantei si construirea de echipe care livreaza rezultate peste asteptari.

Acest punct este foarte important pentru ca, in lipsa instruirii corecte in ceea ce priveste CE trebuie si CE NU trebuie sa faca un manager, acesta poate comite multe greseli care sa coste echipa si firma.

Sprijinindu-si managerii sa dezvolte o mentalitate de leader, compania ii ajuta sa isi exercite rolul cu incredere, intelepciune si perspectiva.

Identificarea punctelor slabe este un alt element pe care il pot explora trainingurile de tranzitie catre pozitia de manager. Odata identificate, acestea pot fi atenuate ori transformate in puncte forte prin participarea noilor manageri la programe specializate care sa le ofere ceea ce le lipseste, fie care este vorba despre self-awareness, competente de relationare eficienta, rezilienta ori gestionarea schimbarilor.

Concluzii

Daca in teorie totul este asezat si exista un plan care trebuie parcurs pas cu pas, in “viata reala” de multe ori lucrurile se schimba mai repede decat am vrea si promovarea intr-o pozitie de manager poate fi un eveniment stresant.

Uneori te poti simti ca si cum ai fi fost aruncat in apa si singurele optiuni sunt “inot sau inec”. Si chiar daca stii sa inoti tot vor exista situatii in care ti se va parea ca nu vei ajunge la mal.

Ce faci in aceasta situatie? Iti asumi riscuri. Te “inarmezi” cu tot ai invatat cu mult timp in urma ori ai “prins” acum din zbor, cu tot ce ai aflat cand iti faceai temele, cu atuurile pe care stii ca le ai si iti asumi riscuri.  Mai mici la inceput si treci gradual spre unele mai mari, pe masura ce stapanesti mai bine noul tau rol.

Daca firma in care ai fost promovat nu iti pune la dispozitie (din varii motive) uneltele de care ai nevoie pentru a fi eficient in noul tau rol sau desi ai la dispozitie aceste unelte, dar simti ca vrei sa te dezvolti, poti apela la un coach profesionist de la Easy Go Business Development. Te va ghida cu incredere sa dobandesti ori sa iti imbunatesti competentele de management si leadership, iti va acorda sprijin in problemele profesionale cu care te confrunti, te va ajuta sa depasesti obstacolele si sa intelegi ce si de ce nu functioneaza in noul tau rol.

Iti va fi un aliat redutabil in noul tau rol de manager pe care il vei stapani mai repede, mai bine, mai increzator.

 

Articole similare

Articole similare

Claudiu Chiru
Prezentare generală a confidențialității

Politica de confidentialitate

 

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental al Easy Grow Business Development S.R.L, prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Intrucat unul dintre principiile esentiale ale acestui cadru legal il reprezinta transparenta, am pregatit acest document prin care dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dumneavoastra cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicatiile disponibile pe telefonul mobil.

 

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

In general, colectam datele dumneavoastra cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlu de exemplu, primim informatii de la dumneavoastra astfel:

 

Cand ne trimiteti un mesaj sau ne trimiteti o cerere de oferta, ne furnizati informatii precum: produsul sau serviciul dorit, numele si prenumele, adresa de email, numarul de telefon, etc.

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dumneavoastra in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dumneavoastra. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii de mai jos cu privire la scopurile prelucrarii.

Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

 

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 18 ani.

 

Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii:

Vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal cu urmatorul scop:

Pentru prestarea serviciilor Easy Grow Business Development in beneficiul dumneavoastra.

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

a) Raspunsul la intrebarile si sau solicitarile adresate de dumneavoastra prin intermediul formularului de contact;

b) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la solicitarile dumneavoastra sau la intrebarile dumneavoastra cu privire la serviciile Easy Grow Business Development.

 

Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Easy Grow Business Development si dumneavoastra. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

 

Pentru imbunatatirea serviciilor noastre

Ne dorim in permanenta sa va oferim acele informatii si detalii care va intereseaza cel mai mult. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dumneavoastra in timpul vizitei pe site-ul nostru, va putem invita sa completati diverse chestionare sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate.

 

Pentru marketing

Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/alerte pe mobil sau web, etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse si servicii similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produsele/serviciile pentru care ati aratat interes, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, si putem afisa recomandari personalizate pe site-ul web.

 

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dumneavoastra pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dumneavoastra.

 

Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:

– Masuri de protectie a site-ului web easygrownow.ro fata de atacuri cibernetice:

– Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;

– Masuri de gestionare a altor riscuri.

 

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

 

Cat timp pastram datele dumneavoastra cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal cat timp sunteti in colaborare cu noi. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

 

Cui transmitem datele dumneavoastra cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dumneavoastra urmatoarelor categorii de destinatari:

– partenerilor Easy Grow Business Development;

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plata/bancare;

– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

– furnizorilor de servicii de cercetare de piata;

– societatilor de asigurare;

– furnizorilor de servicii IT;

– altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.

 

In cazul in care ne revine o obligatie legala sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dumneavoastra de catre terte persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.

 

In ce tari transferam datele dumneavoastra cu caracter personal

In prezent, stocam si prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.

Cu toate acestea, este posibil sa transferam anumite date ale dumneavoastra cu caracter personal unor entitati localizate in Uniunea Europeana sau in afara Uniunii, inclusiv in tari carora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal.

Vom lua intotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer international de date cu caracter personal este gestionat cu atentie cu scopul de a va proteja drepturile si interesele. Transferurile catre furnizorii de servicii si alte parti terte vor fi intotdeauna protejate prin angajamente contractuale si, dupa caz, prin alte garantii, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeana sau schemele de certificare, precum Scutul de confidentialitate pentru protectia datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE catre Statele Unite ale Americii.

 

Cum protejam securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dumneavoastra cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.

 

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dumneavoastra cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

 

Ce drepturi aveti

Regulamentul general privind protectia datelor recunoaste o serie de drepturi in legatura cu datele dumneavoastra cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dumneavoastra, corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra si dreptul la portabilitatea datelor.

 

Mai multe informatii despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obtinute prin consultarea paragrafelor de mai jos.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:

 

Identitate. Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dumneavoastra cu privire la astfel de inregistrari folosind adresa de e-mail pe care o utilizati in relatia cu Easy Grow Business Development. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dumneavoastra.

 

Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dumneavoastra cu caracter personal, cu exceptia cazului in care solicitarea dumneavoastra de acces la informatii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz in care vom percepe o suma rezonabila in asemenea circumstante. Va vom informa despre orice onorarii aplicate inainte de a va solutiona cererea.

Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum 30 de zile lucratoare, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem in termen de maximum 60 de zile. Va vom anunta daca vom avea nevoie de mai mult de 30 de zile. S-ar putea sa va intrebam daca puteti sa ne spuneti exact ce doriti sa primiti sau ce anume va ingrijoreaza. Acest lucru ne va ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra.

Drepturile tertelor parti. Nu trebuie sa respectam o cerere in cazul in care ar afecta in mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.

Aveti urmatoarele drepturi:

–       sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;

–       sa va punem la dispozitie o copie a acestor date;

–       sa va oferim alte informatii despre datele dumneavoastra cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dumneavoastra, in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.

 

Ne puteti cere sa rectificam sau sa completam datele dumneavoastra cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil sa incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora.

Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant); sau
  • dati curs unui drept legal de a va opune; sau
  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligatie legala in acest sens. Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dumneavoastra de stergere a datelor dumneavoastra cu caracter personal in cazul in care prelucrarea datelor cu caracter personal este necesara:
  • pentru respectarea unei obligatii legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora; sau
  • prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse; sau
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dumneavoastra aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta; sau
  • v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este in desfasurare.

Putem continua sa folosim datele dumneavoastra cu caracter personal in urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:

  • avem consimtamantul dumneavoastra; sau
  • pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta; sau
  • pentru a proteja drepturile Easy Grow Business Development sau ale altei persoane fizice sau juridice.

Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acestea sa fie „portate” direct catre un alt operator de date, dar in fiecare caz numai daca:

  • prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra sau pe incheierea sau executarea unui contract cu dumneavoastra; si
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:

  • produce efecte juridice cu privire la dumneavoastra; sau
  • va afecteaza in alt mod similar si intr-o masura semnificativa. Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma luarii automate a deciziilor:
  • ne este necesara pentru a incheia sau a derula un contract cu dumneavoastra;
  • este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dumneavoastra;
  • sau se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra explicit.

 

Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fara a va afecta dreptul dumneavoastra de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.

Reamintim faptul ca ne puteti contacta in orice moment la: +40 730 577 300 sau office@easygrownow.ro.