Cauti metode de optimizare a costurilor?

blog 5

Optimizarea costurilor reprezinta o metoda eficienta ce poate influenta cresterea profitului, consolidarea situatiei financiare sau a pozitiei pe care compania ta o are in piata in care activeaza, diversificarea portofoliului de produse sau extinderea afacerii pe care o detii.

Dar optimizarea acestor costuri se face in cunostinta de caz, analizand informatiile, masurile si efectele rezultate, pentru a evita impactul negativ asupra operatiunilor zilnice, strategia pe termen mediu si lung, reputatia in piata si gradul de motivare a angajatilor.

Iata cateva metode prin care poti sa optimizezi costurile companiei tale

  • Optimizarea procesului de productie

Progresele tehnologice permit automatizarea unora dintre cele mai importante procese de productie. Un echipament ultra-performant are nevoie de mai putine resurse, poate realize produsele pe care le vinzi intr-un timp mai scurt, la o calitate mai buna si cu diminuarea riscului erorilor umane. Costul unui astfel de echipament se amortizeaza intr-o perioada definita de timp si poate suplini munca manuala, permitandu-ti sa reduce costurile cu salariile si beneficiile aferente, scade riscul accidentelor de munca si creste numarul de produse care trec testul calitatii. Automatizarea procesului de productie se traduce in costuri optimizate pentru compania ta per ansamblu, nu doar in circuitul de productie. Analiza si optimizarea fluxurilor in procesul de productie poate duce la reducerea costurilor si cresterea productivitatii.

  • Analiza si reconversia costurilor

Ponderea si felul in care sunt gestionate costurile fixe si costurile variabile impacteaza rezultatul financiar si de aceea este important sa te asiguri ca ele sunt definite, alocate si gestionate in cel mai bun mod posibil.

Intr-o forma usor de inteles, costurile variabile au avantajul ca sunt legate direct de activitate (productie, vanzari), altfel spus, activitati intense – costuri variabile mari, activitate redusa – costuri variabile (mai) mici. In schimb, costurile fixe trebuie acoperite chiar si cand nu avem deloc vanzari.

Este necesara o atenta sincronizare a activitatii de productie cu cea de vanzari, in caz contrar stocurile create vor da batai de cap intregii companii.

Transformarea costurilor fixe in costuri variabile iti poate ajuta compania sa optimizeze costurile la nivel general.

Optimizarea partilor fixe si variabile (comision) aferente salarizarii angajatilor in pozitiile unde acest lucru e posibil.

Chiria pe care o achiti pentru sediul firmei, de exemplu, poate fi negociata de la una in cuantum fix la una achitata in cuantum variabil, in functie de timpul in care tu si echipa ta sunteti prezenti fizic in spatiul inchiriat. Bineinteles, esential este ca entitatea de la care ai inchiriat spatiul sa fie de acord cu o astfel de schimbare care ii afecteaza nivelul incasarilor recurente. Prin trecerea unei parti a echipei in remote work, prin organizarea de meeting-uri in mediul online, prin prezenta fizica la birou doar a unui numar mic de persoane si doar cateva zile pe luna poti implementa cu succes aceasta schimbare.

  • Eficientizarea costurilor aferente stocurilor

Costurile cu stocurile de produse au o pondere semnificativa in costurile totale ale companiei si le poti optimiza prin:

  1. calcularea pe baza de indicatori clari a necesarului optim de marfa pentru a acoperi estimarea de vanzari – pentru ca acest process sa functioneze, este vital ca estimarile de vanzari sa fie cat mai apropiate de vanzarile reale;
  2. construirea unui stoc minim care sa tina cont de solutiile existente de stocare, de variatiile cauzate de sezonalitate (daca este cazul), de tipul de costuri agreate cu depozitarul (fixe sau variabile) si de viteza cu care poti reaproviziona acest stoc (daca produsele sunt livrate de un producator intern sau daca sunt importate).

Sistemul de raportare, indicatorii urmariti, durata ciclului de productie, forecastul de vanzari si acuratetea acestuia, planificarea productiei, a aprovizionarii cu materii prime, materiale, produse destinate vanzarii sunt elemente ce au un impact semnificativ asupra costurilor variabile. Nu neglijati costul transportului, mai ales in conditiile actuale!

  • Renegocierea unor termene si conditii contractuale

Obtinerea unor termene de plata mai avantajoase sau a unor reduceri de tarife de la unii furnizori te poate ajuta sa iti reduci costurile, doar daca aceste facilitati au caracter permanent si daca nu afecteaza negativ relatia comerciala cu acesti furnizori. Reducerile pot fi acordate mai ales daca treci de la achizitii in cantitati mici la achizitii en-gros – de exemplu, poti lansa o singura comanda pe luna pentru toate articolele de birotica si papetarie de care are nevoie firma ta in loc de comenzi sporadice lansate individual de fiecare departament. Aceasta masura poate avea un impact pozitiv asupra cash-flow-ului companiei, un element vital pentru buna functionare si dezvoltare a acesteia!

De asemenea, poti renegocia contractul cu firma care asigura curatenia si sa schimbi frecventa prestarii serviciilor de la una saptamanala la una bilunara, mai ales daca ai multi angajati care lucreaza de acasa. Renegocierea tarifelor abonamentelor telefonice este un alt exemplu de masura care te poate ajuta sa iti diminuezi costurile pe termen mediu si lung.

  • Optimizarea lantului de distributie

Este stiut faptul ca un lant de distributie lung, in care sunt implicati si terti, inseamna costuri mai mari pentru firma producatoare si pret mai mare la raft pentru consumatori, pret care determina adeseori scaderea volumului achizitiilor si iti impacteaza implicit profitul.

Sa optimizezi lantul de distributie inseamna sa gasesti calea cea mai scurta prin care produsele sau serviciile pe care le oferi sa ajunga la consumatori. Reducerea numarului de distribuitori este una dintre solutii, mai ales prin prisma diverselor discounturi on sau off invoice pe care le acorzi acestora in functie de conditiile comerciale negociate in contractele de distributie. Insa pastrarea unei retele optime de distribuitori necesita o analiza detaliata si potentiale costuri suplimentare intr-o prima faza. Analiza trebuie sa arate daca distribuitorii pe care intentionezi sa ii pastrezi ca parteneri au capacitatea de a-ti livra rezultatele pe care le doresti la nivel local si trebuie totodata sa indice care sunt costurile atingerii acestui obiectiv. Este posibil ca unii distribuitori, odata deveniti parteneri exclusivi intr-o anumita zona geografica, sa solicite si alti termeni comerciali, iar acest aspect trebuie luat in considerare inainte de a decide la ce distribuitori renunti si cu ce distribuitori pastrezi colaborarea.

Deschiderea de noi canale de vanzare, optimizarea valorii comenzii, sistemul de depozitare, stocurile aferente, cantitatile transportate, grupajele, numarul de descarcari, analiza costurilor punctelor de vanzare proprie sunt printre elementele ce impacteaza costurile aferente lantului de distributie.

Lantul de distributie poate fi optimizat prin infiintarea propriilor canale de distributie, o solutie pe care, daca situatia financiara si logistica a firmei tale ti-o permite, se poate dovedi extrem de utila in procesul de optimizare a costurilor.

  • Folosirea unor solutii software specifice

Piata este plina de solutii software care te pot ajuta sa iti optimizezi costurile. Unele dintre acestea integreaza toate informatiile din companie intr-un singur program sau monitorizeaza indeaproape costurile. Aceste solutii iti permit sa:

  1. reduci numarul proceselor de introducere a datelor in sistem, intr-unul singur;
  2. stabilesti structura centrelor de cost si sa definesti formulele de calcul care vor aloca, in mod automat, fiecare tranzactie centrului de cost corespondent;
  3. definesti bugetele pe criterii diverse, de la cele geografice la cele pe tipuri de proiecte derulate;
  4. urmaresti cheltuielile executate versus cele provizionate (accruals) si astfel sa efectuezi din timp ajustarile necesare pentru atingerea obiectivelor financiare stabilite;
  5. monitorizezi evolutia vanzarilor, sa analizezi si sa corectezi, acolo unde este cazul, factorii care determina diferente semnificative intre estimari si vanzari efective.

Acestea sunt doar cateva metode pentru optimizarea costurilor companiei tale. Ele pot fi completate de altele, specifice industriei sau pietei in care activezi, de la externalizarea serviciilor si incheierea de bartere cu partenerii pana la contractarea de sponsori pentru evenimente de marketing si folosirea de solutii de tip Cloud pentru pastrarea informatiilor esentiale pentru compania ta.

Noi iti stam la dispozitie cu solutii personalizate de reducere a costurilor, adaptate caracteristicilor si nevoilor companiei tale, precum si cu servicii de consultanta de management, obiective si strategii de marketing, sisteme si metode de control intern si nu numai.

Contacteaza-ne pentru a stabili o intalnire cu echipa noastra.

Articole similare

Articole similare

Claudiu Chiru
Prezentare generală a confidențialității

Politica de confidentialitate

 

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental al Easy Grow Business Development S.R.L, prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Intrucat unul dintre principiile esentiale ale acestui cadru legal il reprezinta transparenta, am pregatit acest document prin care dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dumneavoastra cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicatiile disponibile pe telefonul mobil.

 

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

In general, colectam datele dumneavoastra cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlu de exemplu, primim informatii de la dumneavoastra astfel:

 

Cand ne trimiteti un mesaj sau ne trimiteti o cerere de oferta, ne furnizati informatii precum: produsul sau serviciul dorit, numele si prenumele, adresa de email, numarul de telefon, etc.

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dumneavoastra in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dumneavoastra. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii de mai jos cu privire la scopurile prelucrarii.

Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

 

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 18 ani.

 

Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii:

Vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal cu urmatorul scop:

Pentru prestarea serviciilor Easy Grow Business Development in beneficiul dumneavoastra.

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

a) Raspunsul la intrebarile si sau solicitarile adresate de dumneavoastra prin intermediul formularului de contact;

b) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la solicitarile dumneavoastra sau la intrebarile dumneavoastra cu privire la serviciile Easy Grow Business Development.

 

Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Easy Grow Business Development si dumneavoastra. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

 

Pentru imbunatatirea serviciilor noastre

Ne dorim in permanenta sa va oferim acele informatii si detalii care va intereseaza cel mai mult. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dumneavoastra in timpul vizitei pe site-ul nostru, va putem invita sa completati diverse chestionare sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate.

 

Pentru marketing

Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/alerte pe mobil sau web, etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse si servicii similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produsele/serviciile pentru care ati aratat interes, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, si putem afisa recomandari personalizate pe site-ul web.

 

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dumneavoastra pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dumneavoastra.

 

Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:

– Masuri de protectie a site-ului web easygrownow.ro fata de atacuri cibernetice:

– Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;

– Masuri de gestionare a altor riscuri.

 

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

 

Cat timp pastram datele dumneavoastra cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal cat timp sunteti in colaborare cu noi. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

 

Cui transmitem datele dumneavoastra cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dumneavoastra urmatoarelor categorii de destinatari:

– partenerilor Easy Grow Business Development;

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plata/bancare;

– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

– furnizorilor de servicii de cercetare de piata;

– societatilor de asigurare;

– furnizorilor de servicii IT;

– altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.

 

In cazul in care ne revine o obligatie legala sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dumneavoastra de catre terte persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.

 

In ce tari transferam datele dumneavoastra cu caracter personal

In prezent, stocam si prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.

Cu toate acestea, este posibil sa transferam anumite date ale dumneavoastra cu caracter personal unor entitati localizate in Uniunea Europeana sau in afara Uniunii, inclusiv in tari carora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal.

Vom lua intotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer international de date cu caracter personal este gestionat cu atentie cu scopul de a va proteja drepturile si interesele. Transferurile catre furnizorii de servicii si alte parti terte vor fi intotdeauna protejate prin angajamente contractuale si, dupa caz, prin alte garantii, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeana sau schemele de certificare, precum Scutul de confidentialitate pentru protectia datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE catre Statele Unite ale Americii.

 

Cum protejam securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dumneavoastra cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.

 

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dumneavoastra cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

 

Ce drepturi aveti

Regulamentul general privind protectia datelor recunoaste o serie de drepturi in legatura cu datele dumneavoastra cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dumneavoastra, corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra si dreptul la portabilitatea datelor.

 

Mai multe informatii despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obtinute prin consultarea paragrafelor de mai jos.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:

 

Identitate. Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dumneavoastra cu privire la astfel de inregistrari folosind adresa de e-mail pe care o utilizati in relatia cu Easy Grow Business Development. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dumneavoastra.

 

Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dumneavoastra cu caracter personal, cu exceptia cazului in care solicitarea dumneavoastra de acces la informatii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz in care vom percepe o suma rezonabila in asemenea circumstante. Va vom informa despre orice onorarii aplicate inainte de a va solutiona cererea.

Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum 30 de zile lucratoare, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem in termen de maximum 60 de zile. Va vom anunta daca vom avea nevoie de mai mult de 30 de zile. S-ar putea sa va intrebam daca puteti sa ne spuneti exact ce doriti sa primiti sau ce anume va ingrijoreaza. Acest lucru ne va ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra.

Drepturile tertelor parti. Nu trebuie sa respectam o cerere in cazul in care ar afecta in mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.

Aveti urmatoarele drepturi:

–       sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;

–       sa va punem la dispozitie o copie a acestor date;

–       sa va oferim alte informatii despre datele dumneavoastra cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dumneavoastra, in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.

 

Ne puteti cere sa rectificam sau sa completam datele dumneavoastra cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil sa incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora.

Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant); sau
  • dati curs unui drept legal de a va opune; sau
  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligatie legala in acest sens. Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dumneavoastra de stergere a datelor dumneavoastra cu caracter personal in cazul in care prelucrarea datelor cu caracter personal este necesara:
  • pentru respectarea unei obligatii legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora; sau
  • prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse; sau
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dumneavoastra aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta; sau
  • v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este in desfasurare.

Putem continua sa folosim datele dumneavoastra cu caracter personal in urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:

  • avem consimtamantul dumneavoastra; sau
  • pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta; sau
  • pentru a proteja drepturile Easy Grow Business Development sau ale altei persoane fizice sau juridice.

Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acestea sa fie „portate” direct catre un alt operator de date, dar in fiecare caz numai daca:

  • prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra sau pe incheierea sau executarea unui contract cu dumneavoastra; si
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:

  • produce efecte juridice cu privire la dumneavoastra; sau
  • va afecteaza in alt mod similar si intr-o masura semnificativa. Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma luarii automate a deciziilor:
  • ne este necesara pentru a incheia sau a derula un contract cu dumneavoastra;
  • este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dumneavoastra;
  • sau se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra explicit.

 

Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fara a va afecta dreptul dumneavoastra de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.

Reamintim faptul ca ne puteti contacta in orice moment la: +40 730 577 300 sau office@easygrownow.ro.