Managementul echipelor – 4 provocari si cum sa le gestionezi eficient

Managementul echipelor 4 provocari si cum sa le gestionezi eficient

Gestionarea unei echipe inseamna crearea unui echilibru intre nevoile acesteia si nevoile fiecarui membru al echipei, intre libertatea de care angajatii au nevoie pentru a fi creativi si asumarea responsabilitatii pentru actiunile lor.

Crearea si pastrarea acestui echilibru este una dintre cele mai mari provocari cu care se confrunta un manager de echipa, insa nu singura. In acest articol discutam despre dificultatile pe care le poti intampina din aceasta pozitie si cum sa le solutionezi.

1.Un membru al echipei nu colaboreaza cu ceilalti

Lipsa colaborarii din partea unui membru al echipei poate genera o atmosfera de stres si frustrare in echipa ta, de aceea este important sa gasesti cat mai curand solutia la aceasta problema. Pentru tine ca manager poate fi dificil sa lucrezi cu oameni cu temperament diferit de al tau sau de care nu te simti apropiat in niciun fel.

Insa capacitatea de a explora la maxim potentialul fiecarui membru al echipei face parte din “daily job” si un angajat care nu lucreaza eficient cu ceilalti poate afecta grav capacitatea echipei de a-si indeplini sarcinile, atinge obiectivele si duce la bun sfarsit proiectele incredintate.

Cum depasesti aceasta provocare?

Solutionarea acestui impas este posibila atunci cand confrunti situatia si NU cand incerci (satul de lipsa de cooperare) sa faci treaba in locul celui care refuza sa colaboreze.

Refuzul de a colabora poate avea mai multe cauze si identificarea lor trebuie sa reprezinta punctul de plecare in demersul de a solutiona aceasta problema. Inainte de a trage concluzii pripite, discuta deschis cu angajatul pentru a afla ce il determina sa adopte acest tip de comportament. Poate fi un sentiment de nemultumire provocat de cele mai diverse motive, de la “ratarea” unei provocari mult asteptate, un salariu mai mic decat considera ca merita, probleme de comunicare si relationare cu cei din echipa si pana la probleme de natura personala.

Odata aflata cauza, va fi usor sa identifici si o solutie fie singur, fie cu angajatul in cauza si ceilalti membri ai echipei sau cu ajutorul altor departamente (cum ar fi Resursele Umane).

2.Membrii echipei nu urmeaza instructiunile furnizate

Uneori, angajatii echipei tale pur si simplu nu urmeaza instructiunile si fie dau peste cap un plan de lucru, fie nu duc la bun sfarsit sarcinile trasate. Pentru multi manageri, solutionarea acestei probleme consuma extrem de mult timp si poate afecta performanta intregii echipe.

Cum solutionezi aceasta problema?

Prima etapa este sa repeti instructiunile cat mai clar si sa te asiguri ca angajatii le-au inteles. In etapa a doua, trebuie sa verifici daca angajatii au respectat sau nu aceste instructiuni. Poti discuta cu cei care nu reusesc sa le urmeze pentru a afla motivul – poate acei membri ai echipei cred ca pot face lucrurile in mod diferit, insa nu au curajul sa spuna acest lucru atunci cand sunt instruiti.

In acelasi timp, este important sa stabilesti daca oferi angajatilor tai feed-back suficient de des si de clar. Lipsa feed-back-ului poate afecta serios atat nivelul de implicare, cat si acuratetea cu care un angajat urmeaza instructiunile trasate. Fara feed-back periodic este posibil ca uni membri ai echipei tale sa nu inteleaga unde gresesc sau cum isi pot imbunatati activitatea ori rezultatele. Daca nu esti dispus sa furnizezi feed-back constructiv, intr-o maniera profesionala si respectuoasa, poti afecta performanta intregii echipe, de aceea iti recomandam sa treci la fapte cat mai curand.

In acelasi timp, oricat de neplacut ar fi acest demers, este bine sa tii o evidenta a datilor in care angajatii nu au urmat instructiunile. Aceasta evidenta te poate ajuta sa identifici o solutie sau, in cazul in care aceasta problema devine frecventa, sa iei decizia (documentata) de a renunta la angajatii care in mod constant nu respecta ceea ce le spui ca trebuie sa faca.

3.Angajatii nu (mai) sunt implicati ori motivati

Cand angajatii isi pierd interesul pentru munca lor, nu mai sunt la fel de productivi, ceea ce poate duce la greseli, termene nerespectate, performanta scazuta sau proiecte nefinalizate. Lipsa implicarii si a motivarii reprezinta o problema extrem de des intalnita si, desi poate parea greu de solutionat, exista tehnici care te pot ajuta.

Cum depasesti aceasta provocare?

In functie de cauzele lipsei motivatiei angajatilor, poti folosi una sau mai multe din urmatoarele  tehnici:

  • prezinta-le viziunea companiei si explica-le care este rolul vostru ca echipa si al lor ca indivizi in indeplinirea acestei viziuni. Descrie-le cum activitatea lor, derulata fara erori sau intarzieri, contribuie la performanta intregii companii;
  • implica-i mai mult in planificarea si definirea obiectivelor echipei (daca pozitia lor permite acest lucru);
  • explica-le de ce un anumit task trebuie realizat si de ce au fost ei alesi pentru acest lucru;
  • ofera-le libertatea de a-si derula activitatea in modul ales de ei, atata timp cat livreaza rezultatele asteptate (si pozitia lor permite o astfel de libertate);
  • incurajeaza-i sa vina sa discute cu tine ori de cate ori au o problema;
  • cand este posibil, incredinteaza-le si roluri de leadership, nu doar sarcini;
  • ofera-le in mod regulat incredere si apreciaza rezultatele pe care le obtin;
  • incurajeaza-i si ajuta-i (atunci cand este posibil) sa rezolve dificultatile cu care se confrunta, fie ca ele se refera la un sentiment de izolare la serviciu sau la o problema de natura personala;
  • ofera-le feed-back constructiv in mod periodic.

Motivarea angajatilor este una dintre cele mai sensibile sarcini din viata unui manager de echipa. Cand ea lipseste, pentru perioade mari de timp, poate “costa” firma angajati. Acestia pot alege sa plece la o companie unde activitatea si rezultatele lor vor fi recunoscute si apreciate si unde feed-back-ul, oferit in mod regulat, ii va ajuta sa isi identifice “blind spots” care, gestionate eficient, ii pot ajuta sa se dezvolte profesional (si nu numai).

Arta motivarii” necesita un set mixt de tehnici si competente soft pe care nu toti cei promovati ca manageri il detin in mod nativ, dar pe care il pot dobandi cu ajutorul unor programe de coaching sau mentorat. Easy Go Business Development iti pune la dispozitie acest tip de programe, care te vor ajuta sa devii un manager mai bun, mai echilibrat, mai performant in relatia cu echipa ta.

4.O provocare des intalnita: conflictele intre membrii echipei

Conflictele intre angajati reprezinta una dintre cel mai mari provocari din activitatea unui manager de echipa. Ele provoaca stres, anxietate, frustare in intreaga echipa, precum si reducerea productivitatii, implicarii, performantei si reputatiei acesteia si de aceea trebuie gestionate rapid si eficient.

Conflictele pot fi generate de asteptari, personalitati si modalitati diferite de comunicare ori stiluri diferite de inter-relationare sau management al propriului timp. Doi membri ai echipei pot avea idei foarte diferite despre cum ar trebui sa fie indeplinite sarcinile alocate. Conflictele “usoare” pot fi solutionate prin discutii si unele compromisuri, insa cele grave pot cauza probleme severe cum ar fi crearea unor produse neperformante, care nu satisfac asteptarile clientilor.

Cum solutionezi confliectele intre membrii echipei?

Exista mai multe abordari, printre cele mai eficiente fiind:

  • discutii in afara orelor de lucru: una sau mai multe intalniri informale, in afara orelor de lucru, reprezinta un prilej ca angajatii din echipa sa se cunoasca mai bine, sa fie mai deschisi unii cu ceilalti si sa inteleaga mai bine contributia pe care fiecare dintre ei o aduce la performanta echipei;
  • comunicare deschisa: discuta cu angajatii aflati in conflict despre motivele lor de nemultumire ori frustrare si gaseste puncte comune prin care ii poti determina sa ajunga la un compromis;
  • solutionarea tensiunilor: incurajeaza pe fiecare dintre cei aflati in conflict sa redacteze un plan de solutionare a problemei si apoi, in cadrul unei intalniri comune, comparati aceste planuri si alegeti din ele punctele care pot “stinge” conflictul.

Chiar daca unele conflicte necesita mai mult timp pana sa fie complet solutionate, este important sa incepi acest proces cat mai rapid pentru a evita ca ele sa impacteze negativ intreaga echipa si rezultatele acesteia.

Ca manager, te vei confrunta uneori cu situatii in care angajatii echipei tale nu isi vor indeplini temeinic sarcinile. Ce trebuie sa faci in astfel de cazuri este sa gasesti abordarea de management potrivita pentru echipa ta. Va fi nevoie sa le oferi instructiuni, obiective si asteptari clare, sa ii asculti pe fiecare in parte, sa ii motivezi si incurajezi la fiecare pas pentru ca doar asa ii poti inspira sa te urmeze si in perioadele dificile, nu doar in cele prospere. Desi sa conduci o echipa poate fi dificil cateodata, o poti face cu succes daca detii setul potrivit de competente si folosesti instrumente adecvate.

 

Articole similare

Articole similare

Claudiu Chiru
Prezentare generală a confidențialității

Politica de confidentialitate

 

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental al Easy Grow Business Development S.R.L, prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Intrucat unul dintre principiile esentiale ale acestui cadru legal il reprezinta transparenta, am pregatit acest document prin care dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dumneavoastra cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicatiile disponibile pe telefonul mobil.

 

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

In general, colectam datele dumneavoastra cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlu de exemplu, primim informatii de la dumneavoastra astfel:

 

Cand ne trimiteti un mesaj sau ne trimiteti o cerere de oferta, ne furnizati informatii precum: produsul sau serviciul dorit, numele si prenumele, adresa de email, numarul de telefon, etc.

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dumneavoastra in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dumneavoastra. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii de mai jos cu privire la scopurile prelucrarii.

Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

 

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 18 ani.

 

Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii:

Vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal cu urmatorul scop:

Pentru prestarea serviciilor Easy Grow Business Development in beneficiul dumneavoastra.

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

a) Raspunsul la intrebarile si sau solicitarile adresate de dumneavoastra prin intermediul formularului de contact;

b) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la solicitarile dumneavoastra sau la intrebarile dumneavoastra cu privire la serviciile Easy Grow Business Development.

 

Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Easy Grow Business Development si dumneavoastra. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

 

Pentru imbunatatirea serviciilor noastre

Ne dorim in permanenta sa va oferim acele informatii si detalii care va intereseaza cel mai mult. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dumneavoastra in timpul vizitei pe site-ul nostru, va putem invita sa completati diverse chestionare sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate.

 

Pentru marketing

Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/alerte pe mobil sau web, etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse si servicii similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produsele/serviciile pentru care ati aratat interes, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, si putem afisa recomandari personalizate pe site-ul web.

 

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dumneavoastra pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dumneavoastra.

 

Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:

– Masuri de protectie a site-ului web easygrownow.ro fata de atacuri cibernetice:

– Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;

– Masuri de gestionare a altor riscuri.

 

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

 

Cat timp pastram datele dumneavoastra cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal cat timp sunteti in colaborare cu noi. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

 

Cui transmitem datele dumneavoastra cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dumneavoastra urmatoarelor categorii de destinatari:

– partenerilor Easy Grow Business Development;

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plata/bancare;

– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

– furnizorilor de servicii de cercetare de piata;

– societatilor de asigurare;

– furnizorilor de servicii IT;

– altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.

 

In cazul in care ne revine o obligatie legala sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dumneavoastra de catre terte persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.

 

In ce tari transferam datele dumneavoastra cu caracter personal

In prezent, stocam si prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.

Cu toate acestea, este posibil sa transferam anumite date ale dumneavoastra cu caracter personal unor entitati localizate in Uniunea Europeana sau in afara Uniunii, inclusiv in tari carora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal.

Vom lua intotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer international de date cu caracter personal este gestionat cu atentie cu scopul de a va proteja drepturile si interesele. Transferurile catre furnizorii de servicii si alte parti terte vor fi intotdeauna protejate prin angajamente contractuale si, dupa caz, prin alte garantii, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeana sau schemele de certificare, precum Scutul de confidentialitate pentru protectia datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE catre Statele Unite ale Americii.

 

Cum protejam securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dumneavoastra cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.

 

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dumneavoastra cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

 

Ce drepturi aveti

Regulamentul general privind protectia datelor recunoaste o serie de drepturi in legatura cu datele dumneavoastra cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dumneavoastra, corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra si dreptul la portabilitatea datelor.

 

Mai multe informatii despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obtinute prin consultarea paragrafelor de mai jos.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:

 

Identitate. Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dumneavoastra cu privire la astfel de inregistrari folosind adresa de e-mail pe care o utilizati in relatia cu Easy Grow Business Development. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dumneavoastra.

 

Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dumneavoastra cu caracter personal, cu exceptia cazului in care solicitarea dumneavoastra de acces la informatii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz in care vom percepe o suma rezonabila in asemenea circumstante. Va vom informa despre orice onorarii aplicate inainte de a va solutiona cererea.

Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum 30 de zile lucratoare, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem in termen de maximum 60 de zile. Va vom anunta daca vom avea nevoie de mai mult de 30 de zile. S-ar putea sa va intrebam daca puteti sa ne spuneti exact ce doriti sa primiti sau ce anume va ingrijoreaza. Acest lucru ne va ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra.

Drepturile tertelor parti. Nu trebuie sa respectam o cerere in cazul in care ar afecta in mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.

Aveti urmatoarele drepturi:

–       sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;

–       sa va punem la dispozitie o copie a acestor date;

–       sa va oferim alte informatii despre datele dumneavoastra cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dumneavoastra, in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.

 

Ne puteti cere sa rectificam sau sa completam datele dumneavoastra cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil sa incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora.

Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant); sau
  • dati curs unui drept legal de a va opune; sau
  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligatie legala in acest sens. Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dumneavoastra de stergere a datelor dumneavoastra cu caracter personal in cazul in care prelucrarea datelor cu caracter personal este necesara:
  • pentru respectarea unei obligatii legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora; sau
  • prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse; sau
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dumneavoastra aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta; sau
  • v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este in desfasurare.

Putem continua sa folosim datele dumneavoastra cu caracter personal in urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:

  • avem consimtamantul dumneavoastra; sau
  • pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta; sau
  • pentru a proteja drepturile Easy Grow Business Development sau ale altei persoane fizice sau juridice.

Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acestea sa fie „portate” direct catre un alt operator de date, dar in fiecare caz numai daca:

  • prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra sau pe incheierea sau executarea unui contract cu dumneavoastra; si
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:

  • produce efecte juridice cu privire la dumneavoastra; sau
  • va afecteaza in alt mod similar si intr-o masura semnificativa. Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma luarii automate a deciziilor:
  • ne este necesara pentru a incheia sau a derula un contract cu dumneavoastra;
  • este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dumneavoastra;
  • sau se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra explicit.

 

Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fara a va afecta dreptul dumneavoastra de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.

Reamintim faptul ca ne puteti contacta in orice moment la: +40 730 577 300 sau office@easygrownow.ro.