Relatia cu seful scartaie – 10 pasi pentru a-ti imbunatati relatia cu seful

blog 8

Pentru multi dintre noi, o relatie buna cu seful este esentiala pentru succesul profesional, pentru ca acesta influenteaza intr-o masura destul de mare proiectele speciale care ni se aloca, vizibilitatea in companie, oportunitatile de avansare si recompensele materiale.

In acest articol iti prezint 10 pasi care te ajuta sa iti imbunatatesti (si chiar sa iti “repari”) relatia cu seful.

De ce este important sa ai o relatie buna cu seful tau?

Relatia cu seful este la fel de importanta ca cea pe care o ai cu colegii de serviciu.

Feed-back-ul pe care il primesti din partea sefului te ajuta sa iti imbunatatesti activitatea si te face sa te simti mai implinit la locul de munca, un factor extrem de important pentru multi angajati.

Iata ce pasi iti propun sa faci pentru a-ti imbunatati relatia cu seful:

  1. Afla care este problema, daca intr-adevar exista una

Daca ai senzatia ca seful nu te (prea) place, prima intrebare pe care trebuie sa ti-o adresezi este daca tu esti problema. Poate seful tau are un stil de relationare mai distant sau este o persoana care nu isi exprima in mod consecvent aprecierea pentru performanta angajatilor.

Observa modul in care seful tau interactioneaza cu colegii tai si daca se comporta diferit cu acestia, atunci probabil problema este la tine. Analizeaza potentialele cauze: poate ai ignorat feed-back-ul oferit, poate nu faci lucrurile asa cum ti-a comunicat ca vrea sa fie facute sau poate la un moment dat s-a intamplat ceva care l-a facut sa isi piarda increderea in competentele tale.

  1. Fii sigur ca ii intelegi stilul de management si actioneaza in concordanta cu acesta

Odata ce ai identificat sursa problemelor din relatia cu seful tau, cauta solutii. Daca nu stii sigur care sunt asteptarile sefului tau, e timpul sa le afli. Cu totii ne dorim sefi proactivi, insa depinde de noi sa initiem o comunicare bi-directionala prin care sa ne aliniem prioritatile cu ale lor.

Sefii au stiluri diferite de leadership, iar acestea pot varia in functie de situatie si de oamenii cu care interactioneaza. Seful tau prefera sa ofere angajatilor libertatea de a actiona sau vrea sa stie tot timpul ce fac acestia? Este adeptul inovatiei sau prefera ca totul sa fie facut “ca la carte”?

  1. Asuma-ti responsabilitatea atunci cand gresesti

Daca ai facut ceva care submineaza autoritatea sefului sau care l-a determinat sa isi piarda increderea in tine, trebuie sa iti asumi responsabilitatea. Accepta vina – tu trebuie sa fii cel care initiaza si isi asuma acest proces pentru ca el este piatra de temelie pentru (re)construirea relatiei cu seful tau. Asigura-l ca gestionezi aspectele care au generat problemele si cere-i ajutorul pentru a restabili relatia la nivelul de incredere dorit de amandoi.

  1. Demonstreaza-ti valoarea

Nu, asta nu inseamna sa te lauzi ostentativ, ci sa ii arati sefului tau ca aveti un obiectiv comun si ca esti dispus sa lucrati impeuna pentru a-l atinge. Aceasta atitudine te ajuta sa dezvolti o relatie de incredere cu seful tau.

De exemplu, pentru a-si face treaba bine, seful tau are nevoie de informatii pe care se poate baza. Include-l in comunicarile care il intereseaza si daca apare o problema sau daca un termen asumat nu poate fi respectat, informeaza-l. Fii onest, deschis si ofera-i timp pentru a raspunde, precum si sugestii bazate pe specificul expertizei tale.

  1. Schimba-ti atitudinea

Sa actionezi in concordanta cu agenda (obiectivele) si stilul sefului tau poate necesita de multe ori o schimbare de atitudine din partea ta. Daca nu il placi pe seful tau, exista mari sanse ca acesta sa intuiasca acest lucru, mai ales daca nu reusesti mereu sa iti ascunzi emotiile negative. De aceea este esential sa iti schimbi atitudinea si sa incerci sa gasesti elemente pozitive la seful ta, concentrandu-te pe punctele sale forte si nu pe slabiciuni.

Prin sedinte personalizate, un coach de la Easy Go Business Development, certificat si cu experienta, iti poate arata in mod practic cat de mult poate influenta schimbarea atitudinii tale relatia pe care o ai cu cei din jur, inclusiv cu seful tau.

  1. Creeaza o conexiune cu seful tau

Sa creezi o conexiune la nivel uman cu seful tau poate imbunatati relatia cu acesta. Cauta subiecte comune de interes fie ca este vorba de sportul preferat sau de trupa favorita de muzica. Aceste elemente te ajuta sa iti intelegi mai bine seful, sa afli ce il motiveaza la nivel personal si sa stabilesti o legatura cu acesta.

Este important sa retii insa ca sa te prefaci ca ai aceleasi interese nu va functiona. Este mai bine sa accepti ca intre tine si seful tau nu exista “chimie” decat sa fortezi lucrurile.

  1. Comunica in mod deschis

De cate ori i-ai spus sefului tau ca ideile pe care le are nu sunt cele mai inspirate? Sau cand ti-ai manifestat ultima data dezacordul fata de propunerile sale? Acestea reprezinta pentru multi angajati discutii extrem de delicate, insa necesare.

Trebuie sa iti amintesti ca ai fost angajat pentru ca detii anumite competente pe care compania le apreciaza si care pot oferi adeseori o perspectiva diferita de cea a sefului tau. Daca te simti pregatit sa nu fii de acord cu el si sa ii comunici asta in mod deschis, vei construi o relatie puternica – una in care vor triumfa intotdeauna cele mai bune idei, indiferent daca ele apartin tie sau lui.

  1. Cere sfatul sau ajutorul sefului tau

Aceasta este o metoda eficienta prin care ii poti imbunatati parerea pe care o are despre tine pentru ca arata ca ii respecti experienta, capacitatea de a judeca orice situatie si de a oferi solutiile potrivite.

Insa acest demers este o chestiune sensibila pentru ca nu vrei ca seful tau sa creada ca ii “pasezi” inapoi sarcinile ori problemele pe care ti le-a incredintat. De aceea este necesar sa prezinti corect situatia atunci cand ii ceri sfat ori ajutor: precizeaza ca tu vei face toata munca si ca ai nevoie de ajutor doar pentru a te asigura ca vezi problema din toate unghiurile.

Tine minte: odata ce i-ai cerut sprijinul, va trebui sa pui in aplicare ideile sau solutiile oferite.

  1. Gestioneaza comportamentul negativ

Exista multe motive pentru care relatia cu seful tau este una dificila. Unii sefi nu sunt facuti pentru acest rol. Altii au fost promovati in functie datorita cunostintelor tehnice, insa nu detin competente soft esentiale cum ar fi managementul oamenilor sau spirit de echipa.

Insa exista comportamente care nu pot fi trecute cu vederea. Daca ai un sef care cere de la echipa din ce in ce mai multe eforturi (peste cele “normale”), care este agresiv in exprimare, face micro-management sau este nemultumit tot timpul indiferent ce ai face, care este nerabdator si iritat mereu sau nu accepta ca exista si situatii in care singurul raspuns posibil este “nu”, este cazul sa ai cu el o discutie onesta, echilibrata si calma.

Exista situatii in care sefii au fost uimiti sa afle ce efect are comportamentul lor asupra angajatilor si si-au schimbat atitudinea, creand cu angajatii lor relatii solide, bazate pe incredere si respect reciproce si acesta poate fi si cazul tau. Insa nu vei stii pana nu incerci sa pui in aplicare pasii descrisi mai sus.

  1. Fii tu insuti

Multi dintre noi petrecem mai mult timp cu colegii (si sefii) decat cu propriile familii si uneori acest lucru ne poate crea un sentiment de frustrare la locul de munca. Daca te afli in aceasta situatie, este bine sa o aduci in atentia sefului tau pentru ca nu are cum sa ghiceasca ce te framanta.

Si totusi, ce faci cand acesti pasi nu dau rezultate?

Dincolo de toate recomandarile, exista sefi cu care nu putem lucra indiferent ce am face. Fiecare zi petrecuta cu ei este extrem de demotivanta, oamenii care au trecut prin aceasta experienta descriind-o ca fiind una dintre cele mai dureroase si frustrante din vietile lor.

Cand relatia cu seful tau nu poate fi imbunatatita indiferent de eforturile depuse, este momentul sa cauti un nou job sau un nou sef. Daca nu vrei sa parasesti compania, poti cauta o alta pozitie cu un alt manager cu care, cel mai probabil, vei construi o relatie mai solida si mai satisfacatoare.

Un coach Easy Go Business Development te poate ajuta si in aceasta situatie, aratandu-ti cum sa iti accesezi acele competente si cunostinte de care ai nevoie pentru a traversa cu succes perioada de acomodare la o noua pozitie si mai ales la un nou sef, fie el in interiorul aceleiasi companii.

 

Articole similare

Articole similare

Claudiu Chiru
Prezentare generală a confidențialității

Politica de confidentialitate

 

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental al Easy Grow Business Development S.R.L, prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Intrucat unul dintre principiile esentiale ale acestui cadru legal il reprezinta transparenta, am pregatit acest document prin care dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dumneavoastra cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicatiile disponibile pe telefonul mobil.

 

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

In general, colectam datele dumneavoastra cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlu de exemplu, primim informatii de la dumneavoastra astfel:

 

Cand ne trimiteti un mesaj sau ne trimiteti o cerere de oferta, ne furnizati informatii precum: produsul sau serviciul dorit, numele si prenumele, adresa de email, numarul de telefon, etc.

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dumneavoastra in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dumneavoastra. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii de mai jos cu privire la scopurile prelucrarii.

Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

 

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 18 ani.

 

Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii:

Vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal cu urmatorul scop:

Pentru prestarea serviciilor Easy Grow Business Development in beneficiul dumneavoastra.

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

a) Raspunsul la intrebarile si sau solicitarile adresate de dumneavoastra prin intermediul formularului de contact;

b) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la solicitarile dumneavoastra sau la intrebarile dumneavoastra cu privire la serviciile Easy Grow Business Development.

 

Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Easy Grow Business Development si dumneavoastra. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

 

Pentru imbunatatirea serviciilor noastre

Ne dorim in permanenta sa va oferim acele informatii si detalii care va intereseaza cel mai mult. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dumneavoastra in timpul vizitei pe site-ul nostru, va putem invita sa completati diverse chestionare sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate.

 

Pentru marketing

Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/alerte pe mobil sau web, etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse si servicii similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produsele/serviciile pentru care ati aratat interes, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, si putem afisa recomandari personalizate pe site-ul web.

 

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dumneavoastra pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dumneavoastra.

 

Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:

– Masuri de protectie a site-ului web easygrownow.ro fata de atacuri cibernetice:

– Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;

– Masuri de gestionare a altor riscuri.

 

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

 

Cat timp pastram datele dumneavoastra cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal cat timp sunteti in colaborare cu noi. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

 

Cui transmitem datele dumneavoastra cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dumneavoastra urmatoarelor categorii de destinatari:

– partenerilor Easy Grow Business Development;

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plata/bancare;

– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

– furnizorilor de servicii de cercetare de piata;

– societatilor de asigurare;

– furnizorilor de servicii IT;

– altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.

 

In cazul in care ne revine o obligatie legala sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dumneavoastra de catre terte persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.

 

In ce tari transferam datele dumneavoastra cu caracter personal

In prezent, stocam si prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.

Cu toate acestea, este posibil sa transferam anumite date ale dumneavoastra cu caracter personal unor entitati localizate in Uniunea Europeana sau in afara Uniunii, inclusiv in tari carora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal.

Vom lua intotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer international de date cu caracter personal este gestionat cu atentie cu scopul de a va proteja drepturile si interesele. Transferurile catre furnizorii de servicii si alte parti terte vor fi intotdeauna protejate prin angajamente contractuale si, dupa caz, prin alte garantii, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeana sau schemele de certificare, precum Scutul de confidentialitate pentru protectia datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE catre Statele Unite ale Americii.

 

Cum protejam securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dumneavoastra cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.

 

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dumneavoastra cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

 

Ce drepturi aveti

Regulamentul general privind protectia datelor recunoaste o serie de drepturi in legatura cu datele dumneavoastra cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dumneavoastra, corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra si dreptul la portabilitatea datelor.

 

Mai multe informatii despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obtinute prin consultarea paragrafelor de mai jos.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:

 

Identitate. Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dumneavoastra cu privire la astfel de inregistrari folosind adresa de e-mail pe care o utilizati in relatia cu Easy Grow Business Development. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dumneavoastra.

 

Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dumneavoastra cu caracter personal, cu exceptia cazului in care solicitarea dumneavoastra de acces la informatii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz in care vom percepe o suma rezonabila in asemenea circumstante. Va vom informa despre orice onorarii aplicate inainte de a va solutiona cererea.

Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum 30 de zile lucratoare, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem in termen de maximum 60 de zile. Va vom anunta daca vom avea nevoie de mai mult de 30 de zile. S-ar putea sa va intrebam daca puteti sa ne spuneti exact ce doriti sa primiti sau ce anume va ingrijoreaza. Acest lucru ne va ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra.

Drepturile tertelor parti. Nu trebuie sa respectam o cerere in cazul in care ar afecta in mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.

Aveti urmatoarele drepturi:

–       sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;

–       sa va punem la dispozitie o copie a acestor date;

–       sa va oferim alte informatii despre datele dumneavoastra cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dumneavoastra, in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.

 

Ne puteti cere sa rectificam sau sa completam datele dumneavoastra cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil sa incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora.

Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant); sau
  • dati curs unui drept legal de a va opune; sau
  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligatie legala in acest sens. Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dumneavoastra de stergere a datelor dumneavoastra cu caracter personal in cazul in care prelucrarea datelor cu caracter personal este necesara:
  • pentru respectarea unei obligatii legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora; sau
  • prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse; sau
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dumneavoastra aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta; sau
  • v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este in desfasurare.

Putem continua sa folosim datele dumneavoastra cu caracter personal in urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:

  • avem consimtamantul dumneavoastra; sau
  • pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta; sau
  • pentru a proteja drepturile Easy Grow Business Development sau ale altei persoane fizice sau juridice.

Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acestea sa fie „portate” direct catre un alt operator de date, dar in fiecare caz numai daca:

  • prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra sau pe incheierea sau executarea unui contract cu dumneavoastra; si
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:

  • produce efecte juridice cu privire la dumneavoastra; sau
  • va afecteaza in alt mod similar si intr-o masura semnificativa. Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma luarii automate a deciziilor:
  • ne este necesara pentru a incheia sau a derula un contract cu dumneavoastra;
  • este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dumneavoastra;
  • sau se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra explicit.

 

Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fara a va afecta dreptul dumneavoastra de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.

Reamintim faptul ca ne puteti contacta in orice moment la: +40 730 577 300 sau office@easygrownow.ro.